מאפייניו של פרויקט תמ"א 38

על מאפייניו של פרויקט תמ"א 38

אנו שומעים בשנים האחרונות לא מעט על פרויקטי תמ"א 38, אותם ניתן למצוא בכל רחבי הארץ, ובעיקר באזור המרכז. פרויקטים אלה נועדו לחזק את אותם מבנים ישנים שנבנו לפני שנות השמונים מפני רעידות אדמה ולהבטיח לשוהים בהם מקום בטוח למגורים. עם השנים עברו הפרויקטים האלה לא מעט שינויים וכיום, מעבר לחיזוק המבנים הקיימים, מוצעת גם אפשרות של הריסת המבנה ובנייתו מחדש (תמ"א 38 -2, בדומה לפרויקט פינוי בינוי).

לחזק ולשפר

תכניות אלו מבוצעות בפועל על ידי חברות בניה תמ"א 38, חברות בנייה שבחלקן הן גם חברות יזמיות, המתמחות בתחום זה. חברות אלו מעסיקות לעיתים גם קבלני משנה (בהתאם לגודל ומורכבות הפרויקט) והן מביאות אתן ניסיון, מקצועיות ברמה גבוהה מאד וגם אנשי מקצוע בתחומי הבנייה השונים. פרויקטי תמ"א 38 אלה הופכים את המבנים הישנים לכאלה העומדים בכל התקנים הנדרשים הרלוונטיים לנושא חיזוק מבנים וכן יוצרים מרחב מגורים מרווח הרבה יותר וגם חדש ויפה.

דיירים המתגוררים באותם מבנים נהנים מתוספות בנייה ושלל של יתרונות. חיזוק אותו מבנה מפני רעידת אדמה, שיפוץ חלקו החיצוני וגם הפנימי של המבנה (כאשר מדובר בתמ"א 38-1), הוספה של מעלית לבניין, הרחבה של יחידת הדיור, הוספה של מרפסת וגם החלפתן של אותן תשתיות ישנות, כמו מים, ביוב וגם חשמל. כאשר מדובר בתמ"א 38- 2 מתבצעת בנייה מחודשת של המבנה הישן, הכוללת במקרים מסוימים גם תוספת של חנייה לכלל הדיירים.

להגיע לכתובת הנכונה

ניתן לראות כי מדובר בפרויקט מורכב לא אחת, הכולל התייחסות לפרמטרים רבים. רק קבלנים תמ"א 38 עם ניסיון בביצוע פרויקטי בנייה, ובייחוד פרויקטים מסוג כזה, יוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגר הכרוך בכך ולהבטיח תוצאות ברמה ובאיכות גבוהה. מומלץ מאד, למתעניינים בכך, לתת דגש לרמת המקצועיות של כל קבלן תמא 38 וגם לבחון מול אותה חברה שאליה פונים אילו פרויקטים כאלה ביצעה בעבר או מבצעת בהווה.

מחפשים חברות בנייה יזמיות המתמחות בביצוע פרויקטים מסוג תמ"א 38? עבודה איכותית ומקצועית, אמינות רבה וגם זמינות ללקוח הם פרמטרים שחשובים לכם במסגרת החיפוש? פיקסמן, חברה קבלנית מובילה בתחומה ועם ניסיון בתמ"א, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים ומענה לשאלות שונות, התקשרו לטלפון 03-7575775

דילוג לתוכן