מה תפקידו של הקבלן הראשי

מה תפקידו של הקבלן הראשי

שיפוץ מבנה, בין אם בחלקו החיצוני ובין אם בחלקו הפנימי, ובנייה של מבנה, פרטי או מסחרי, היא משימה לא קלה ולעיתים גם עשויה להיות מורכבת מאד. מסיבה זו ישנה חשיבות רבה מאד בפנייה לכתובת המתאימה, לאיש המקצוע המתמחה בנושא הבנייה או השיפוצים, וכן לאדריכל, למהנדס ולכל האנשים הרלוונטיים שיעבדו יחד כדי להוציא לפועל את אותו פרויקט מדובר. קבלן ראשי יהיה הגורם המוסמך, במקרה הזה, המפקח על כולם וזה שיבטיח, בסופו של דבר, את איכותה הגבוהה של העבודה.

אחריות על כל שלבי הפרויקט

לקבלן הראשי מספר תפקידים. הוא זה האחראי על ביצועה של העבודה כולה בעזרתם של אנשי המקצוע השונים שייקחו בכך חלק. הוא ימליץ על כל בעלי המקצוע המוסמכים לבצע את העבודות השונות לאורכו של הפרויקט, אשר יעבדו תחתיו החל מהשלבים הראשוניים של העבודה ועל לשלב הסיום.

מניעת ליקויים ואחריות על העבודה

תפקיד נוסף וחשוב של אותו קבלן ראשי הוא נושא מניעת הליקויים. במידה ויתגלו ליקויים כלשהם או בעיות, באחריותו של הקבלן הראשי לתקן זאת במהירות ולעשות זאת ביעילות. הקבלן הראשי ירכז תחתיו את כל עבודות הבנייה או השיפוץ וגם יקפיד כי העבודה בשטח איננה חורגת מהתקציב. בזכות ניסיונו בתחום הבנייה, הכשרתו וגם הידע המקצועי הרב שלו, יוכל הקבלן הראשי להתמודד בהצלחה עם אתגרי העבודה השונים שסביר שיופיעו במהלך תהליך הבנייה או השיפוץ ולהתגבר על המכשולים הרבים.

הכול תחת קורת גג אחת

במקום לפנות לכמה קבלנים ולאנשי מקצועי שונים, מומלץ מאד להיעזר בשירותיו של קבלן ראשי שייקח על עצמו את הפרויקט. הדבר נכון לכל סדר גודל של פרויקט, בין אם זה פרויקט פרטי או מסחרי. פיצול העבודה בין מספר אנשי מקצוע, ובייחוד ללקוחות חסרי ניסיון בתחום ועם ידע מצומצם, עשוי להיות "כאב ראש" של ממש וגם כרוך בהוצאות כספיות מיותרות שיכולות להגיע לסכומי כסף גבוהים מאד. התנהלות מול גורם אחד המציע את כל המענה הנדרש תחת קורת גג אחת היא הדרך הנכונה להתמודד עם פרויקט השיפוץ או הבנייה והזדמנות ליהנות מאיכות ברמה גבוהה.

זקוקים לשירותיו של קבלן ראשי מקצועי ומנוסה, המציע את שירותיו בתחום הבנייה או השיפוצים? חשוב לכם שהעבודה תתבצע בצורה הטובה ביותר וגם ללא הוצאות כספיות מיותרות? פיקסמן, חברה קבלנית מובילה בתחומה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת כלל שירותי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים ומענה לשאלות שונות, התקשרו לטלפון 03-7575775

דילוג לתוכן